dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
ejaz lagik
| |
Friday, March 31, 2006 / 5:38 PM

Hehehe.... gatal betul saya ini nak meng 'ejaz' blog saya... anga kata dah lawa, tak kira... ikut ske sayer la anga...huhuhu...

Ntahle kenapa ntah... cemuih pulak tengok template lama... ngeee..
saya sedang menunggu Anis untuk pulang. Entah kemana pula perginya, tak datang-datang menjemput saya lagi. hm....

Lawa tak KHAT BISMILLAH tu? saya suka sangat!!! tambah-tambah ada kaler biruuuu tu, suka... sangat-sangat! huhu... hurm...oklah... malas nak update panjang-panjang... (sebenarnya saya dah kehabisan idea nak melakar kata sebab dok bengong nak tukar template tadi..kuikui)

Sekian dahulu...
Saya nak bercuti... minggu depan saya berblog semula... yang datang jenguk ke teratak comey saya ni, ahaks... terima kasihla bebanyak.

wassalam.