dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
aik? hok alohhh...
| |
Thursday, April 06, 2006 / 7:09 PM

salam...

muahaha... saya tak pasan pulak entry yang sudah nuu saya menggunakan ganti nama diri pertama "aku"... ekeke.... mukan ape... dah target bila berblog semula takmo guna "aku" kat entry... tapi nampak gayanya, ada gak yang terlepas gunakan "aku"... huhu...

agaknya waktu tu saya terlalu x-cited sangat nak boh gambo dari hp ke pc... gaaaa....

saya ni bukan apa... saya nak jadi lebih lemah lembut (yarkkk) dengan menggunakan 'saya' ni dalam entry blog, tapi kat msjbox tu saya hentam "aku" aje... ngeee.... lebih selesa begitu je...
dalam entry-entry ni slalunya semua datang dari sudut hati saya... dan biasanya yang datang dari sudut hati saya itu lembut-lembut blake... ahaks (ada yang muntah ke?) :-P

oklah... tak boleh lama... jumpa lagi.
wassalam.