dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
| |
Thursday, April 20, 2006 / 4:23 PM

Image hosting by Photobucket

Awak...Awak...Awakkkk......

Awak paham kan tengok gambar ni... huhuhu... tolonglahhhhh!!!! Jangan desak-desak saya. ufh!!!!

untuk awak ...

saya ada satu ruang
tapi ruang tu dah sendat...penuh!
tak ada lagi untuk awak
sebab ruang yang penuh tu
akan jadi cam gambo di atas
kalau awak tetap nak saya terima awak...

hehehe.... kejamkah saya? ihiksss.... lantak pi.... :-P

(dia akan masuk blog saya ke? yang musykilnye, dia tau blog saya ke? hahahaha.... apara saya ni. Letak sumthin pasal dia, dan dia tu ntah tentu tengok atau tak... huahahaha.. saya tak ada idea nak apdet la sebnarnya... hihi)