dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
kepanasan yang membara!
| |
Saturday, April 15, 2006 / 3:57 PM

Sebelum kalian-kalian membaca luahan bicara saya kali ni, saya awal-awal lagi ingin mohon maaf jika apa yang bakal dikatakan mungkin agak kasar atau apa saja...
Tapi ada kepanasan yang buat saya membara!!!

Saya dah borink nak melayan perasaan... macam yang entry yang sudah-sudah... hehehe...
Saya juga dah meluat campur menyampah nak ambil kira perasaan orang yang perlu saya jaga yang kononnya baik... yang saya anggap perlu saya junjung apa yang diperkatakannya... cukup!! saya rasa cam apa aje....

Saya betul-betul dah malas nak layan rasa tahap b**i.... hahaha... jangan terkejut ya... kalau boleh saat ni rasa nak cakap pakai lepas saja... ah, lantaklah.. saya peduli apa... semua itu s**l saja... penat dah saya... saya dah cukup penat. Sekarang biar saya bebas . Saya betul-betul dah tak termampu nak jaga perasaan orang lain, tapi orang lain langsung tak ambil kira perasaan saya... dunia memang kejam... huhu...

Segala kekejaman ada di dunia... dah, saya dah tak percaya lagi dah! semua itu boleh pergi M*MP*S la....
(tiba-tiba rasa keganasan akan tercetus... adakah saya sedang mencetuskan keganasan?)
hahahah... apa-apa saja....