dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
khianat!!!
| |
Wednesday, April 26, 2006 / 5:25 PM

~ Dah diubah sikit kaler blog ini...sebabnya, saya tak suka hitam keseluruhan... lama2 blog ni kaler itam, naik MUAK la tgk... biru kan chantek..huhu ~

Khianat...huhhhh!!! maaf .... kali ni saya rasa nak gunakan bahasa diri AKU... ntah apa sebabnya... tapi saya rasa, 'aku' lebey serasi utk entry ini...muahaha (blog aku lantak aku la -pinjam ayat anga- ihikkk...)
hurm... nak cakap pasal khianat ni rasa cam hape jerk... khianat juga terbahagi kepada beberapa keadaan dan jua situasi...khianat yang aku maksudkan ini pengkhianatan bicara... huh! menyampah betul rasanya... cakap macam la betul-betul dengan apa yang dimaksudkan... membuatkan aku teruja lalu tersentuh tangkai hati.. sampai pada satu saat, terjadi pula sesuatu yang buat aku rasa...macam "ahhh...stupid of you! go to hell" ... muahahaha... dengan bahasa yang lebey 'lembut'... "boley jalanla..."
entah kenapa pengkhianatan bicara boleh berlaku. hurm... persetankan! menyampah aku! dan lepas ini jangan harap aku mahu teruja campur terharu dengan lafaz bicara itu... MUAK la... terlalu MUAK...terlebih MUAK... tersangat MUAK... tahukah kau MUAK??? MUAK la woiiiii!!!!

Photobucket - Video and Image Hosting

nota siku lipat : entry ini utk melempiaskan luahan rasa. blog aku, aku punya pasal nak apdet apa! huhu... entry ini juga tidak bersangkut paut dengan sapa2... kalo ada yang kena, biasalah... pengkhianatan berlaku di mana-mana. Siapa makan gula dia rasa manis . (suke suki jerk aku mengubah pepatah?huh! ihikkk)