dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
mencari ruang utk diri
| |
Friday, April 28, 2006 / 4:02 PM

Saya tak tahu apa kena dengan saya... hari ini hari yang cukup membosankan, berhadapan dengan 'alam maya' tanpa batasan ini pun saya boleh bosan? tragisnya... untuk pertama kalinya, saya rasa borink amat-amat mengadap pc ni... huhhhh... apa kena ini? apa kena?

Hari ni ada kenduri kat kampung..tapi saya tak juin pun, sebab saya tak suka kenduri neh... tapi makan nasi kenduri suka la..haha... (truknye pangai!)
Hari ini juga kepala saya penin, panas dah sikit... takkan nak demam kot? isk... mata pun rasa pedih sikit. :-l ntahla...

Saya kehabisan kata... sehingga bertemu lagi!

Photobucket - Video and Image Hosting

nota siku lipat : baru perasan 'bahang' itu hanya sesuai utk panas, tapi saya tersilap letakkan pada dingin... hihi... dan saya juga malas dah nak perbetulkan balik... biarkan aje... [penafian terhadap saya dalam penguasaan blog saya sendiri adalah tidak dibenarkan, pendek kata... blog saya ikut suka saya]