dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
| |
Saturday, April 08, 2006 / 10:25 AM

salam... saya nak ''merealisasikan' penge-tag-an neeziee kepada saya.. haha...
berikut adalah senarai yang dijawab..hihi
4 job i had in my life..
1. menulis apa-apa saja... (huhu)
2. kerja kat cc selama dua minggu aje... (gaaa...)
3. tulun ma abah kat umah... (keje la jugak tu...ngeee)
4. makan, tido, jalan n bla...bla...bla... (ekekek)

4 Movies I Could Watch Over and Over
(maaf.... tak tersenarai.. maknanya tak ada, hahaha....)

4 TV Shows I love To Watch
(maaf jugak... sebab saya bukan seorang yang terrumpu sgt pada satu2 rancangan... semua saya hentam tgk..hehhe...asalkan besh, tgk laaa... tapi satu je, CSI Miami...besh tuhhhh)

4 Places I've Lived
(isk... dah 20 tahun asyik menetap di kedah ni... tak penah p dok kat mana2 pun... haha)

4 Places I've Been On Vacation To
1. johor (bila ntah anis nak bawa saya pergi..hehe)
2. melaka
3. pahang, negeri sembilan.. bla..bla
4. pendek kata seluruh malaysia... (wahaha) :-P

4 Places I'd Rather Be In
1. kampungku, umah mak!
2. easysurf (hihihi..)
3. dalam keta (slalu dok dlm keta rasa cam takmo turun..kuikui)
4. mana-mana jela yang rasa besh.

4 of My Favorite Foods
1. kowteow supppp
2. moi suppppppp
3. nasi ayammmm
4. laksammmmm

4 Websites I Visit
1. Taman hati permata dan seangkatan dengannya
2. Blog Team Blues
3. Geng-geng blog yang ada link kat blog saya... haha...
4. Kadang-kadang saya suka 'menyesatkan' diri ke blog orang..hihi

4 Victims To Do this Tag
1. anga
2. kak yalin
3. AFzan06
4. along-bikash