dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
ufh!!!
| |
Friday, April 07, 2006 / 5:23 PM

adehla... bape kali nak posting asyik hang je pc neh... dah tu saya malas dah nak taip balik apa yang saya tulis... tatap jela gambo ini...

saya rindu seseorang...
yang dah lama tak jumpa,
yang dah lama juga tak mendengar lirih suaranya,
jua yang dah lama juga terlost contact...

tulisan bawah ni nampak tak lawa.. tapi biarkan la.. bape kali saya ejaz asyik hang aje... malas dah... lagipun mood saya tak ok arini... sebab *tut*.... hehe...

Image hosting by Photobucket

P/s: neeziee... saya blom boleh merealisasikan tag kamu pada saya..ehehe... len kali ya... insyaAllah.