dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
zuma...anga jgn marah aaa..ekeke
| |
Tuesday, April 18, 2006 / 10:22 PM

Image hosting by Photobucket



muhahaha...ntah apahal lak saya men ZUMA neh arini.... tetiba rasa nak men game...huhu...
anga mesti marah tgk gambo zuma neh...muahaha....
agaknya sebab anga slalu kalah bila men game neh... kuikui... :-P to anga... hahahaha

saya bukan jenis abang saya yang boleh men game sehari suntuk tanpa makan minum bila mengadap game...huh! saya jugak bukan minat walau nak main selama seminit game-game yang ada kat cc ni atau kat umah (PS2)... tapi ntah kenapa arini rasa nak men game...

rasa nak men sesuatu yang tak pernah saya main..hahaha....
tapi terer gak saya... (perasan jap laa) saya lawan ngan rozie(awek jaga konter cc neh)... saya menang...sedangkan dia yang slalu men zuma neh kalah...muahahaa...
tiap-tiap kali saya dtg cc saya tgk rozie men zuma neh..tapi tak pernah teringin pon nak main, tapi arini angin apa ntah yang menyapa sehingga saya boleh main zuma neh... muahaha

sudah,sudah... nanti anga marah kalo saya banyak bercerita tentang ZUMA yang tidak dia gemari...muakaka....
anga.... huhuhu.... jgn marah ya... nanti kena jual... hihihi