dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
| |
Tuesday, May 16, 2006 / 5:42 PM

Photobucket - Video and Image Hosting


Anga bertanya, mengapa aku tak apdet... ini saja yang aku mampu anga... aku tak ada bicara manis utk di paparkan...

Anga... aku suka bila ko belajar meluahkan.
jangan pendam, nanti hati ko sakit, sakit,sakit dan sakit... tapi juga, aku tahu ko ada dia... dia jugalah yang buat ko tersenyum walau dalam hati ko tersimpan sejuta nanar! Tabah anga... orang yang jiwanya kaco seperti kita kena tabah dan kuat selalu!

Anga... terima kasih utk persahabatan yang terjalin. Aku amat-amat menghargainya! syukran jazilan ya ukhti....


nota siku lipat : kenapa aku rasa piling terlebey jerk? haha...