dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
BILA JIDAH KEMALANGAN
| |
Thursday, May 25, 2006 / 2:11 PM

salam untuk semua pengunjung blog jiwang karat jidah ni..

sebenarnya...

sebenarnya..saya ANGA. Saya telah diamanahkan jidah untuk meng"inform" kepada korang semua bahawasanya:

"dengan ini di umumkan bahawa jidah JEEEEEEWANG...telah mendapat kecelakaan dimana beliau telah berlanggar dengan sebuah kerete (milik seorang lelaki ensem..yang ni aku tambah2 je) pada malam tadi(kalo tak silap aku la.)

jadi..diminta kita semua agar dapat mendoakan kesejahteraan dan kesembuhan beliau dalam arena kepayahan nak "melabur" kerana kecederaan dikaki yang menyukarkan untuk bertinggung. dan juga kerana kecederaan yang serius pada motorsikalnya..maka beliau meminta saya meng"war-warkan" kepada seluruh seantero nahawa beliau tidak dapat kembali ke arena pemblogan ini dalam waktu terdekat dan terhampir kerana keparahan pada motorsikalnya."

sekian terima kasih..

nota : jidah sangat memaki org yang melanggar beliau sehingga belaiu hilang ilham jiwang dalam arena kerempitan..