dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
kepingan gambar....
| |
Friday, May 05, 2006 / 6:10 PM

Gambar-gambar suka ria.... holiday dalam hutan... huhu...
kebosanan membuatkan saya mempublishkan gambar-gambar yang baru seminggu diperam dalam photobucket saya... muahahaha ...

Hak saya sebagai pemilik blog... adalah... ikut suke ati apa yang saya nak apdet... huhu...

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting



Nota siku lipat : Tiada sekeping pun gambar saya di situ... muahahaha....