dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
perginya bersama cinta suci!
| |
Monday, May 01, 2006 / 9:45 PM

Assalamualaikum...

Malam ini hasrat hati saya mahu mengapdet sesuatu yang menggembirakan... tapi... saya tersentak apabila masuk blog kak zuril, dan membaca entry tentang seorang blogger yang telah kembali kerahmatullah... berita itu tiba2 buat saya sebak amat! tak tahu mengapa.... dan saya telah mengambil keputusan utk menundakan sahaja entry gembira yang saya maksudkan... biar kesempatan yang ada ini saya abadikan sedikit tentang rasa hati saya apabila memasuki blognya.

Saya tidak selalu memasuki blognya... tapi dari jauh, tanpa meninggalkan pesan, sesekali... saya masuk jua menjengah blog itu... dan tak sangka... blog itu telah sampai ke 'penghujungnya' bersama perginya tuan blog itu dari dunia fana ini... blog itu penuh dengan luahan ketulusan hatinya mengenai kehidupan, cinta dan segala rasa yang ada di jiwanya... dia meluahkan dengan setulusnya daripada hati yang suci... ada lagikah luahan rasa yang sebegitu ikhlas? -kerana dia tahu hidupnya tak lama, apa yang diluahkan pastilah apa yang BENAR-BENAR dari lubuk hati-
yang bisa buat hati-hati kita sendiri tersentuh ketika membacanya... sebelum mengapdet blog ini, sekali lagi saya menjengah entry2 sebelumnya di blog itu.... membaca dan menghayati jua berfikir setiap ayat yang cuba disampaikan... syahdu dan sebak menyelinap ke hati!

Blog itu entah akan disambung oleh "cinta hatinya" ... atau dibiar begitu sahaja, atau didelete... saya sendiri tak pasti... tapi yang pastinya, blog itu tersembunyi rangkaian kisah hidup sebenar seorang insan yang berhati murni.

Tuhanku... semoga rohnya tenang disampingMU.... tempatkanlah rohnya dalam kalangan orang-orang yang ENGKAU redhai... aminnn...

ghaz :: ajarkanlah ilmu tentang cinta::

Al-Fatihah...


nota khas : entry ini mungkin agak lewat, sebab saya pun baru masuk blog dia. sesungguhnya, di situ saya kenali erti cinta sejati! (harap blog itu tidak didelete walaupun mungkin tidak disambung)