dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
sengal betul laa....huh!
| |
Friday, May 12, 2006 / 12:27 PM

Gila siut!!!! sapa yang sengal buku lali menyebarkan gusip saya kawen? saya masih single mingle... still ebelebel la... wakakaka....
huh! tak aciz sungguh... hanya kerana saya tak apdet blog dan senyap utk beberapa ketika... sudah dikatakan saya berkawen? tak adillll... sungguh sengal rasanya! huhuhu....

Kepada anga dan juga kepada semua yang bertanya mengapa saya tak punya kekuatan untuk mengatakan 'tidak' pada sebuah pertemuan yang 'semudah' itu... ini jawapannya.
Ada satu perkara yang ingin saya selesaikan... dan perkara itu hanya boleh selesai dengan sebuah pertemuan, iaitu satu pertanyaan yang tidak terjawab... saya just mahu jawapan terhadap soalan di benak saya, kendian... tidak berjumpa langsung selepas itu pun. NO big deal! ngeeee... dan apakah soalan itu biar hanya saya yang tahu...hehe (mesti anga kata,aku pon ko tak bgtau?) :-P

Mungkin ada yang tanya, kenapa nak tanya satu soalan perlu sebuah pertemuan? dlm hp takleh tanya? kat email ke? kat ym ke? kat mana2 je tanpa sebuah pertemuan... kenapa? sebabnya...
saya mahu memandang tepat ke matanya, ingin melihat jawapan itu benar atau tidak. Sebab saya tahu dan saya kenal dia itu... bila masanya jawapan itu lahir dari hatinya, dan bila masanya jawapan itu sekadar memenuhi 'satu permintaan'. Bukankah bicara mata itu benar? korang penah baca bicara mata tak? cubalah... kebenaran akan terserlah di balik mata! :-)

hurm... itu saja...

nota siku lipat : tunggu dan lihat saja... apakah kata itu dikota atau tinggal bekas tak terlihat?!