dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
21...ada apa dengannya?
| |
Tuesday, June 20, 2006 / 5:16 PM

Photobucket - Video and Image Hosting


seperti anga... saya juga tau esok 21... tarikh bermakna untuk seseorang (spt dalam gambar di atas) ...

kalau dulu tarikh ini mungkin juga terlalu bermakna buat saya.. tapi sekarang... :) biasa-biasa aja... tak ada lagi perasaan istimewa.. sebabnya... biarlah rahsia! hahaha.... dan sebenarnya tak perlu saya terang coz takde maknenye pun... huhu...

untuk awak Nile... atau suatu ketika dahulu pernah saya panggil Kak Cla... semoga esok adalah suatu yang bermakna buat awak, saya tak ada apa yang istimewa sebab saya pun bukannya yang teristimewa (ayat apa aku melalut ni?)... :? haha...

dan sebenarnya, saya tak pernah lagi menunggu detik 21 itu seperti sebelum-sebelumnya...
sekian, terima kasih!




Nota siku lipat : Saya ingin menjalin hubungan dengan semua yang saya kenal baik-baik sahaja tanpa sebarang sengketa seperti sedikit waktu dahulu... anga, maaf kalau benar2 kau anggap aku betray ko... maaf sahabat! :-(
[aku nak diam je lepas nie...cakap pun orang salah paham susah jugak]