dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
| |
Tuesday, June 27, 2006 / 5:54 PM

Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
Dah bape ari tak dapat tgk Summer Scent, aku sangat berkecil hati..huhu...

Aku tidak pasti apa yang mahu aku apdet! saat petang menuju senja ini otakku bagaikan terbeku seketika.. huhu... Hari ini hari yang agak kalut bagiku... apa yang kalut biar saja aku yang tahu... muahahah...

Esok aku harus berkemas-kemas sebab ari khamis ni aku akan berhijrah ke Kuala Lumpur (banyak lumpurkah di situ?) ... aku jua tak pasti apa yang aku rasa, barangkali aku tiada sebarang rasa... aku tidak terlalu x-cited utk ke sana, tapi juga tidak ada rasa 'tak mahu' pergi !! huhu... dan yang aku tahu... aku pasti rindukan segala yang aku tinggalkan di sini setelah perginya aku ke sana...

Tapi juga, bersediakah aku utk ke sana? mengharungi segala yang baru tentang kehidupan? sepanjang malam aku terfikir, bisakah aku melayari hidup di bumi yang tak pernah aku jejak? yang tidak aku tahu baik buruknya? bertahankah aku di sana? (terlalu jauhkah fikiran itu?tapi itu yang terlintas...) mampukah aku berjuahan dengan setiap insan yang akan aku tinggalkan ini? tentu mereka akan merinduiku... huhu... dan pastinya juga rinduku pada mereka membara sentiasa... :)

TUHAN... permudahkan segala yang bakal aku lalui... tanamkan keyakinan dalam hatiku, pandu hatiku ke jalan yang benar.. moga aku tidak terjelus dalam lembah yang gelap! semoga apa yang aku lakukan berkatnya dtg dariMU... aminnn!!!

Kalian semua yang hadir ke sini.. terima kasih yang amat! tak tahu bila pula aku akan kembali semula ke sini... insyaAllah, jika ada masa... akanku jenguk ke ruang kecilku ini... jumpa lagi ... ~ jaga diri kalian baik-baik ~

nota siku lipat : aku nak tidur kat kampung malam ni...