dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
dating ngan dash!
| |
Friday, June 23, 2006 / 6:13 PM

salam di ptg yang ujan...

Hari ini hari yang besh bila mana dapat berjumpa seDASH atau arina atau lebey glemer ADLEDASH... muahaha... orangnya langsung tak macam dalam gambo kat blog dia... hua hua... orangnya kecil dan tinggi... hihi... sopan dan santun... ekeke... ayu la jugak... haha ....

Time nak jumpa tu dia boley dok men teka-teki lak ... kununnya pakai baju kale merah... puash la dok pusing2 cari gadis berbaju merah... rupanya dia pakai baju kaler len.. hua hua... sengaja mau peninkan org je dash... haha... tapi walauapapun... kami saling mengenali walau baru pertama kali jumpa... terasa auranya kata dash... ekekeke... gembira dapat jumpa dengan dia walaupun saya segan sebnarnya (maklumlah saya pemalu orangnya.. hahaha)

Memula nak lepak kat foodcourt tapi bising... dan banyak pula kaum adam yang 'uzur'... huh! Betapa ramai yang tak p semayang jumaat!!! :-l sebab bising sgt saya ajak dash dok kat kedai mamak... haha... x-celi bukan kedai mamak pon, saja gelar cenggitu.... ajak dia makan dia tak nak... ajak minum pon puash pujuk... huhu... akhirnya dia mau jugak... hua hua... time kaseh banje saya air.. hehe

Panjang borak2 ngan dia... dari satu bab ke satu bab... huhu... borak apa? biarlah rahsiaaaa... muahahaha .... dash.. 'syhhhhhhh tauu' .... :-D ... dan aku sungguh tak sangka... budak sekecik dia sudah ada PAKWE... hahaha... pengakuan x-klusifnya buat aku terkedu... siap tgk lagi gambo pakwenye..(seb bek aku tak terpikat...haha) .... berkawan baik2 ya nur... huhu...

Hurm... dah itu saja... sekian wassalam!

Nota siku lipat : Nur dah tahu 'penyakit' saya... hua hua... takpe... saya memang camni nur... :) gembira dapat ketemu awak!