dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
Entry khas untuk ANGA...
| |
Wednesday, June 21, 2006 / 6:25 PM

:-D :-D :-D :) :) :)


anga...ko dah ok kan? huh! majuk atau saja nak buat aku gelabah bewak? haha...
siot la... masa ko call pagi tadik cam hape jerk... terus serang aku ngan kenyataan tersebut tanpa dapat aku memperjelaskan keadaan trus ko letak!!! kejam namanya tu.. hahaha...

aku dah tak reti nak taip apa pulak. pagi tadi waktu serabut macam2 ayat karangan kuar... skang bila dah cool, aku jadik mati ayat! huhu...
walau apa pun anga.... aku harap ko paham, dia kawan aku... dan ko pun kawan aku!
jangan buat aku rasa serba salah la sahabat!
aku ingin sangat kita-kita semua berkawan baik2 tanpa ada sebarang salah paham spt dulu lagi..
Sungguh! itulah yang aku harap... agar kita akan baik dengan semua yang kita kenali, boleh tersenyum bersama... mcam ni... :) atau macam :D... hehehe

kau perlu tahu... aku teramat senang dapat kenal dengan ko! dan ko tau ke, aku kembali ke dunia blog ini sebab ko? hah? ko tak tau? huh! sedih aku mendengarnye... huhu... benar! aku kembali ke dunia blog ini sebab ko! sebab kawan seperti ko! sebab aku mahu buat ko hepi, tersenyum dan ketawa... tapi kalaulah kehadiran blog ini menyedihkan hati ko... aku TUTUP je nanti... nak aku TUTUP? (ugutankah itu?haha...pertanyaan je... :P ... )
hurm... anga.... ko tau kan aku sayang ko? wakakaka....
aku nak bgtau kat blog secara x-lusif neh... akusayangkatkolaanga! huhuhuhu... (betapa sensasinya ayat itu terpapar jelas kat blog ni...ehekkk)
dan aku juga sayang hubungan kita.. hehe... kemon, kita kan kawan... senyumla.... jgnla sedih2 atau marah2 aku lagik... :) senyum... aku tak betah bila kawan yang paling aku senangi buat aku 'sesak napas'... huhu...


Photobucket - Video and Image Hosting
aku ingin duduk bersamamu di bangku yang kosong itu sahabat..

Nota siku lipat : Aku biarkan je 'entry tu' sbb ko kata xpayah padam kan? dan aku tgk kat blog ko pun ada entry utk dia jugak...heheehe... aku tak marah! aku suka bila kita semua boleh berkawan baik2... :)