dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
Rindu bertandang lagi..
| |
Sunday, June 18, 2006 / 5:39 PM

Photobucket - Video and Image Hosting

Rinduku bertandang lagi...
Kian kali meragut syahdu hati..
Acap kali mengocak naluri..

Rinduku padamu sentiasa segar bak embun,
Sejuk dipandang mendamaikan jiwa,
Namun ingin sekali kurisik tentangmu,
Rindumu padaku masih adakah ia?

Rindu.... aku rindu sungguhhhhhh !!!
Bahana apakah ini?
Tak dapat kukawal kalutnya rasa..

" aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau RINDU "

nota siku lipat : Lepas ni malas nak apdet! Nak layan Rindu + Jiwang sorang2 je... :-P. Nanti bila Jiwang dah di tahap yang stabil - tidakketerlaluan, saya akan muncul kembali. (Dah anga, ko asik komplen, aku nak jiwang sorang2 je... taknak kongsi ngan ko dah..huhu)