dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
SESAKNYE KEDAH LA NI...
| |
Friday, June 02, 2006 / 3:03 PM

muehehehe... salam buat semua pengunjung blog saya yang cun ini.. ahakks...
hurm...rindu betul saya ngan 'buah hati' saya yang sorang ni..huhu, baru hari ni dapat apdet...
dan baru hari juga la boleh nak lepak2 kat blog kengkawan semua..

OKLAH... mau cerita apa ek? hurm... sekarang tgh panas ngan SUKMA la... disamping juga AF4 dan WORLD CUP..huhu.... pasal Sukma, tak tahu la saya camana nak buat ulasan sebab saya bukan pakar mengulas bab2 sukan ni... minat pun tak seberapa sangat kat sukan2 ni... tapi, sesekali layan sukan besh la jugak.. baru-baru ni (dgn kaki yang still sakit) sempat jugak la join abang saya tgk acara kat Stadium Darul Aman. Masa pegi tu takdela sesak sgt or panas, sebab peginya malam...hehehe.... (siang abg saya keje laaa)

TAPI pegi tgk sekali tu aje... ihikkks... but semalam ada tgk kat tv1... sebut tentang liputan SUKMA kat tv ni, saya terpikir dan rasa terkilan gak... coz just tv1 yang siar sukma... (maaf kalo tersalah, tapi saya tgk just tv1 yang siar acara2 kat sukma). Apa salah jika pihak tv swasta memainkan peranan yang sama bagi meningkatkan minat sukan? seperti mana mereka dengan gembar gemburnya mempromosi WOLRD CUP (yang ternyata sudah bukan Malaysia jadi tuan rumahnya..huhu) ... so, susah sgtkah untuk memberi ruang kepada sukan negara sendiri? ahaks... kurang-kurangnya tertarik gak la minat remaja ke arah sukan dpd melepak tak tentu pasal... hehehe... pasal WORLD CUP saya tak nak komen apa.. sebab SANGAT tak ARIF dalam bidang tersebut...muahaha, gaaaaaaa....

Tentang AF4, saya langsung tak teruja untuk melihatnya... cuma masa konsert prelude ari tu je saya tgk (just nak dgr lagu apa diorang nyanyi) ... anga membls sms saya dengan makian bila mana saya bgtau saya sedang layan AF waktu tu... hihi

" AF ..a..i " kata anga... hahahaha... rilek anga, rilekkkk.... kuikui.

RASANYA sampai di sini dahulu...


- dialog aku bersama anis -

aku : awat jalan sesak sangat woi... ?

anis : sebab keta, moto banyak la...

aku : maksud aku, awat ramai sgt orang? slalu tak la camni... nak selit pun payah.

anis : sukma la.. appara hang ni..

aku : (dlm hati) hanya kerana sukma kedah sesak???
hufhhhh....

nota siku lipat : tinggi mana Piala dijulang, tinggi lagi Martabat dijunjung! [ingat tu para atlit negara,hehe]