dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
hehehe
| |
Monday, July 31, 2006 / 8:59 AM

salammmmm....

hai sumeee.... bertemu lagik kita di arena pemblogan... ekeke.... arini aku semangat datang awai2... tgk2 skali jadual baru tukar laa.... kelas aku petang karang lak... melepak dlu la aku kat lab neh... huhuhu..

aku tak sabar nak balik kedah 18hb neh... aku rindu kedamaian sawah padiiiiii.... hua huaa....



Photobucket - Video and Image Hosting

.................................................
erm... ada lagi yang mahu aku coretkan...
tapi aku pon tak tau bagaimana... sebabnya aku bosan mahu menggulas benda basi yang asik disimpan2 dan diulang2... macam dah takde benda lain nak ditulisnya... asik dengan apa yang diutarakan sahaja mahunya... tapi hakikatnya tak nampak pon apa yang dilaksanakannya...
ah korang mesti tak paham kan? lantaklahh... ekekek...malasla aku... biarkanlah si luncai dan labu2nya... nanti jatuh dan pecah sendiri jerk... muahahaha
ntah mende lak aku merapek neh? muahaha... huarghhh, tensennya aku... kelas lambat lagik nak mula... aku lapar laaa.... tapi kena save bajet neh... huhu... ... ...
dah...jumpa lagik... salammmmmmmmmmm....
nota siku lipat : operasi memejamkan mata kat surau pah neh... ngeh ngeh...