dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
penin sehhh!!!
| |
Monday, July 10, 2006 / 1:02 PM

Photobucket - Video and Image Hosting


salam buat semua...

aku sekarang sedang berada di LAB uniKL kat bangunan baru bersebelahan ngan Menara DBKL ni...huhuhu... smart gila arr...ekekeek(puji la sket tempat blajo sendrik...wakaka) ... pagi tadi aku amat mengantuk sehingga aku tertidur kat dalam bas (ada orang kejut pas sampai kat kampus ni) sebabnya gara-gara melayan bola pagi tadik arr...ngantok siot sehhh...apapon berbaloi dan hOorey sebab ITALY menang...muihihi...

so, pas sampai sini... aku kepeningan ngan apa yang harus dilakukan... kejar ke sana ke mari cari jadual n lawat kelas-kelas(kang taktau kelas susah lak..haha) ... tapi orait gak dapat member sempoi sorang.. huhu...so, aku menjalankan projek menjelajah seluruh bangunan uniKL ni ..hua hua... then lepas makan skarang kitorang lepak kat lab ni ar seblom tunggu pukul 2.30 baru ada kelas. ngeh ngeh... tapi satu je... sejuk laa...aku lak jenis yang tak tahan sejuk... gila mamposh,tak bawak jaket lak tu... beku la aku.. ihikkksss!!!

oklah...aku malas nak membebel panjang, ada orang dok jeling-jeling...muakakaka.... jumpa lagik..wassalam...

nota siku lipat : Angaaaaaaaaaaa,aku nak jumpa ko arini gakkkkkkk! pelizlaaaa, rinduku dah tak tertahan lagi..huhuhu.... :-p (aku ngantokkkkkkkkk laaaa..)