dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
| |
Monday, July 24, 2006 / 11:53 AM

salam....

ufh.... busy sunggoh aku... mengalahkan pedana menteri.. wahahaha....
busy gila sehhh.... gila pon relax tauu... :P
isk... bape lama dah aku tak lepak2 sini arr? jenguk2 kejap jer....huhu...
rasa cam nak tukar template... tapi asik tak sempat... ntah bila la akan sempat..huhu...

ari khamis ni pulak aktiviti ko-kurikulum akan start... mesti aku akan bertambah busy... huhuhu....sabo jerk....
so, taknak bebel panjang2... ada orang kat seblah aku borink gila... muahaha.... aku nak ajar dia blog jap... gerenti pah tu dia dah tak borink... ihikssss

jumpa lagi,...wassalam

nota siku lipat : ....... ....... ....... .......