dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
| |
Monday, August 14, 2006 / 4:37 PM

Salam...
ngeeeeeeee... tadik aku ada test...senang giler, bleh tgk nota... ekekeek.... :p
tapi lecture tu kata, kali ni aje leh tgk..nanti2 tiada kompromi... hahaha...

Adehla, aku sedang tggu attach file neh... lambat gila arrrr.... huh! sejuk dah neh. jap lagik beku la aku... huhuhu...

Esok malam aku akan berangkat ke terengganu kiterrr... ngehngeh... tapi aku terpaksa balik kedah 20hb...sebab tiket 18hb dah abis.... uwaaaaaaa.... balik lambat... uhuhu... tapi takpe... leh g tgk kunsert faizal.... ihihihi.... adeh... lambat la attach file...nak balik neh... lapo dah aku... sebut pasal lapar,dah dua ari aku tak baham nasik... tgh save bajet giler3 neh... huhu... cian kan kat aku?ekekeke... tahan jela... balik umah nanti aku nak makan nasik tambah berpingan-pinggan... hahaha.... :-D balik kampunggggg..... ho ho hoo balik kampunggggggg..... hati rianggggggggg... muahahaha

Nota Siku Lipat : KAK ANI a.k.a AIRAIN, jidah tak dapat email baru akak... akak bg kat email ke kat mana? tolong bagi semula ok?tq... (petikan ini akan diulang-ulang dari entry ke entry selagi tak dapat email kak ani..huhuhu)

sapa nak ikut balik kedah??jommm... jumpa kat alor star..huhuhu