dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
| |
Thursday, August 03, 2006 / 11:17 AM

semalam sedang aku enak menjamah makanan... aku menerima satu mesej dari dia, tapi dia gunakan no orang lain... mesejnya berbunyi ".... mempersilakan saudari seisi keluarga menghadiri majlis perkahwinan ... bla..bla.."
terhenti seketika aku dpd menyuap. aku membalas dengan bergurau, dia kah yang mahu kahwin?hehehe...
balasannya, "ya..."

hah??? biar benar. terus aku terhenti makan. huhuhu... sabo aje... knp dia mesti buat degup jantungku terhenti seketika? selalu benar dia buat suprise yang sebegini rupa...huh! aku betul2 terSUPRISE laaa... tapi apapun, aku tumpang gembira utk dia... walaupun aku bagai tidak percaya dia bakal berkahwin dengan insan itu. harap2 itu adalah yang terbaik utknya, dan semoga dia bahagia hingga ke akhirnya...
26/8/2006! kenapa tidak 25 ye? hehehe...

Nota Siku Lipat : Aku sakit mata arini..huhuhu....