dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
Gathering BS ~Kenangan Terindah~ sangappp!!!
| |
Monday, September 04, 2006 / 11:22 AM

salam... :D =D ;D

Lokasi : Opis Moy .
Hari : Sabtu,2/9/2006.

Seperti maklumat yang tertera di atas, pada hari tersebut telah berlakunya kenangan terindah bagi setiap orang yang menghadirkan diri ke opis MOY sempena gathering BS... huhu..(cam wat karangan la pulak! hak tuii)

Oklah... gathering BS sangat besh... walaupun aku beku kesejukan... huh!
banyak yang besh...besh bila dapat jumpa kartunis2 yang encem..wahahah... besh layan PSP PAC...(aku bukan reti main pon,saja eksen menambahkan kegirangan hati PAC yang begitu bersemangat sampai sangap menunjukkan PSP dia tu kat aku..hahhaa)

Yang paling besh si Fazrul telah melukiskan muka mamat encem yang buat aku sangap sampai beku... hahaha! besh siotttt.... Jakalll juga besh... tapi tak banyak borak ngan jakalll sebab dia dikerumuni oleh gadis2 jelitawan... siapalah aku?aku hanya sorang yang pemalu...ahahahak tuih..

Dan En Rodin gak besh sangap giler... huhuhu.... dah tak tau nak cakap apa lak sampai tang en rodin neh.. hua hua... :P
Juga besh dapat jumpa geng2 forum BS sumeeee.... maafla, saya pemalu sket... wakakaka...cett!!

apapun kenangan itu sememangnya kenangan terindah spt yang tercatit kat tag bawah nehh!!!

Photobucket - Video and Image Hosting

tapi sayangnya aku tak punyai kamera utk klik-klik gambo gathering... hanya saja terakam indah dalam minda dan hati..huhuhu...tapi kalo korang nak tinguk gak gambo...leh masok sinik..
http://www.blues.com.my/forum/index.php
ngeee ngeee...
okeslah... aku nak siapkan assg programming lak neh...penin sehh!!!

nota siku lipat :KAK ANI a.k.a AIRAIN, jidah tak dapat email baru akak... akak bg kat email ke kat mana? tolong bagi semula ok?tq...

~ Bila yang tertulis utkku...adalah yang terbaik utkmu... Kan kujadikan kau kenangan yang Terindah Dalam Hidupku ~