dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
gaTheRing mSjBox
| |
Tuesday, September 12, 2006 / 2:01 PM

salammmm....

saat menaip di LAB unikL ini suasananya sangat bising... sebab arini...opss.... minggu nie memang takde kelas! just ada aktiviti mingguan jerk... so, ramai yang lepak kat LAB neh... ngan main game nyer, ngan dengar lagu RAYA(siutt la dah raya diorang neh..muahaha) ... aku lak apa lagik.... ini masanya utk apdet pasal gathering MSJBOX.. huhu... pengAPDETan ini sedikit lambat berbanding orang lain sebab aku smlm takde x-t-b-t, so aku malas nak datang kampus... aku lepak TIDO+STUDY kat hostel jerk..huhu...

oh ya tentang gathering... sangat besh...sempoi dan selamba... meriah dengan adanya mulot si SODEP yang TAK boleh nak tutup2 sebab makan+bersembang... muahahaha...
JUN juga sangat sporting membelanja wang sakunye..puash makan satay 100 batang... yang paling banyak melantak of course SODEPPP... haha... dapat jumpa k4seh, kak retna, kak meera, spiral, ryz?(aku penah masok ke blog mamat neh?kuikui) n CD... besh dapat jumpa diorang sume... cuma maaflah saya neh pemalu sket....hak hak hak hak tuizzz... :P

satu mende yang aku dok terpikir-pikir sampai aku balik umah adalah... mengapa SODEP berkata begini "aku ingatkan Jidah ni ala-ala ayu(dengan gaya siap dia buat..haha)... rupanya brutal"
hahahah... sangat kompius aku dengan ayat itu... apakah aku dalam msjbox kawan-kawan atau dalam blogku sendri me'NAMPAK'kan aku seorang yang ayu? ahaks.... sangat tidak muhasabah..eh, munasabah... ngeee... sedangkan aku biasa ajerk... menHENTAM ikut ske ayat jerk dalam blog atau dalam msjbox... huhu... kenapa ya SODEP??? hohohooo...

oklah...
itu saja... malas nak taip panjang2... gambar tak ada ye... sebab aku blom ada kamera.. huhu...

nota siku lipat :KAK ANI a.k.a AIRAIN, jidah tak dapat email baru akak... akak bg kat email ke kat mana? tolong bagi semula ok?tq...