dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
hgmsdudjsgfbsdkm
| |
Saturday, September 30, 2006 / 12:52 PM

Aku mahu apdet gini..

"cdvjamsdgrjsyunklmhcdnfewgiqmhjalkzjcbfevthg 2721177405630"

pahamKAH kamu? muahaha...

nota-nota serpihan :
1- aku rasa letih..
2- aku nak tidur..
3- aku teringin nak buka posa ngan buah melaka.. huuhuuu...
4- aku rinduuuuuuuu sangat mak!
5- aku penin ngan loan MARA ni, banyak songeh (harap2 MARA tak jejak blog aku dan menggantungkan loan aku..huhuhu)
6- aku rasa nak call seseorang, tapi siapa?
7- aku ... aku sejuk dalam LAB tingkat 1905 ni.
8- aku malas nak balik hostel(sunyi takde orang,budak bilik semua balik)
9- aku nak jalan-jalan tapi sape nak teman?
10- aku banyak kejeeeeeee...
11- aku banyak testttttttt sepanjang ramadhan.
12- aku nak jumpa sapa-sapa yang boleh borak-borak ngan aku sekarang!
13- aku borink tahap beku.
14- aku merepek apa ntah ni..
15- aku tak tau nak apdet yang besh-besh ..
16- aku nak cukupkan nota serpihan ni sampai 27.. muahaha
17- korang raser aku biol tak arini? haha
18- korang penin tak tgk aku yang merepek ntah apa ni?
19-korang baca ke nota serpihan aku yang amat hampesh ini?
20- korang paham ke aku apdet apa ni?
21- korang rase tak apa yang aku rase ni?
22- korang nak baca je ke?
23- korang taknak komen ke? muakaka..
24- korang tinggal la jejak.. aku nak tau sape yg baca serpihan sangap aku ni..ekekeke
25- korang masuk blog ni kenapa ye? heheehhehe...
26- korang sedar tak dah sampai nombor 26 ni? ngeh ngeh ngeh..
27- korang perasan tak aku nak cukupkan 27 nota serpihan aje??? apa ada dengan 27?STOPlah!