dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
mahu apdet panjangggggg...
| |
Friday, September 29, 2006 / 10:42 AM

Semalam..
seharian saya asyik ulang masuk bilik air, cirit birit [tapi masih boleh berjalan dari kampus unikL ke masjid india-hampir separuh pengsan tapi berbaloi dapat jua apa yang di mahukan]

Jalan menghala ke masjid india senang amat rupanya, cuma saya yang tak tahu macam mana nak ke situ.. sebabnya, saya belum sempat pun berjalan-jalan sekitar kL ni.. yang saya tau sekadar pergi kampus balik hostel then pergi pertama complex(time nak cucuk duit..hehe).. saya tak punya masa nak berjalan-jalan dan bershopping tiap hari minggu.. sebabnya, saya sibuk! banyak aktiviti yang dah tersusun.. huhu..saya pernah la pergi masjid india tu tapi bukan sorang-sorang seperti semalam. saya pergi ngan orang dah pakar selok belok jalannya.. then bila saya pergi sendiri saya blur la..

Tengah terik menahan panas saya hantar msg kepada kak cla bertanya macam mana nak pergi ke sana.. tak berbalas, sah dia tak ada kredit! saya hantar pula kepada seorang lagi kakak.. balasnya dia pun tak confirm sangat jalan kot situ..
saya menapak dari wisma dang wangi yang saya dah tawaf beberapa kali(muahaha) menghala ke odeon semula.. bertanya pada pak cik guard(mesti dia tau kan?) sangat besh pakcik tu.. tak sampai 15minit saya sudah sampai ke masjid india mengikut plan pakcik tu.. huhu.. jam 2.30 saya 'bertapa' dalam tandas (sakit perut saya menyerang balik -cirit birit- kat kampus pun beberapa kali saya ke tandas) pukul 3 saya dah selesai sembahyang zohor kat masjid india dan pukul 3.15 saya bergerak pulang ke kampus UnikL. Sekejap bukan? saya sesat cari jalan nak ke masjid india sikit punya lama.. haha.. Mesti ada yang hairan, apa saya beli sekejap sangat? hehehe... saya pergi bukan shopping suka-suka.. sebenarnya saya bukan suka shopping pun. saya pergi sebab nak beli barang yang saya KENA beli.. itu saja, dah beli saya beredar la, saya tak ada masa nak membelek-belek barang yang memang banyak dan murah kat bazaar tu..maaf, awal-awal lagi saya BUKAN kaki shopping (shai, tekaan kamu salah..haha)

pukul 3.50 saya dah berada di lobi kampus. sepatutnya saya ada ko-kurikulum tapi dibatalkan.. pukul 4.10 saya dah ada atas bas.. sudah! sakit perut menyerang semula.. saya tahan sampai pucat muka nak tunggu bas sampai ke hostel. sampai saja belum sempat masuk bilik saya letak barang atas lantai dulu..(tercengang kawan saya melihat saya masuk bilik air dengan tudung masih belum buka) huhuhu...

Saya berbuka puasa dengan teh kelat.. pahit lidah.. huhu.. lepas buka puasa, belum sempat habis makan.. sekali lagi saya 'bertapa' kat tandas.. ingat nak pergi tarawikh tapi tak jadi sebab asyik ulang masuk tandas.. huh!

HARI INI..
mengantuk sangat dalam kelas calculus sebab saya tidur lewat study PCP(ada test petang nanti).. programming JAVA tuh... penin aku!

habis kelas calculus tadi saya perasan 'dia' pakai baju hijau petak-petak.. lawa dan smart.. ahahaha...saya hantar msg ..bunyinya "Hai abangku,lawa kamu pakai baju hijau tu, adik suka.." hahahaha... balasnya "hehe..sempat lagi puji abang ne...masseh!!" muakakaka... giler ke ape?
muka 'dia' macam abang sulung saya.. selalu saya melawak mengatakan 'dia' abang saya... muahaha... [senyum dia manis seperti abang saya juga] :D
err... saya tak ada apa-apa perasaan kat 'dia' yer... :p jangan salah tafsir.. hohoho...

Sekian, saya ada kelas PM..

Nota Buat 'Kamu' : awak.. saya rindu!