dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
marhaban ya ramadhan
| |
Tuesday, September 19, 2006 / 4:12 PM

salam...

Photobucket - Video and Image Hosting


Kebanyakan blog dah buat entry tentang Ramadhan.. huhu.. saya juga tidak mahu ketinggalan. Sebenarnya dari dalam bas sebelum datang kampus lagi saya dah terfikir mahu update tentang ramadhan yang bakal menjelma.. :)

Hari pertama berpuasa saya kena sahur kat hostel nampaknya..sebabnya hari sabtu saya ada kelas ganti (kelas ganti raya,huhu) .. makanya saya pasti tak sempat ke mana-mana untuk bersahur atau berbuka dengan sesiapa (ada kawan dekat johor ajak sambut puasa ngan dia, guanne nak g daku ada kelas..huhu) tapi kalau kat BANGI?? boleh tak?? ekekeke... boleh jerk lari petang sabtu then balik lepas berbuka ahad esoknya.. ahaksss.... tapi orang kat bangi nu kisah ke kalo saya pergi? ngeee...

berfikir, mahu bersahur dengan apa sepanjang ramadhan? kalau di kedah, tak bape kisah.. banyak gerai buka walaupun time sahur.. kat KL neh, kat kerinchi ni terutamanya, ada ke orang nak buka gerai pagi-pagi?? huhu... tak beshnyeeeeeeeeee... sob sob...

Photobucket - Video and Image Hosting
dah beli kurma ke?hehe...

ketemu lagi esok... :) balikkkkkkkkkkkLAH!