dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
rindu makkk.... huhu
| |
Wednesday, September 27, 2006 / 4:58 PM

Semalam..
Buka puasa dengan nasi bungkus dan ayam masak kunyit.. lokasinya dalam bilik bersama seorang budak bilik.. yang lain p mana ntah.. buka posa kat luar kot..

Saya tiba-tiba rasa syahdu.. teringatkan mak..huhu.. salah ke?
saya berhak..
sebabnya,
saya anak perempuan tunggal dalam keluarga.
ini kali pertama saya berjauhan dengan keluarga terutama mak saya.
saya tahu.. dah ada tu, yang kata saya anak manje... huhuhu..

Saya manje la jugak, tapi takde la sangat-sangat dan sangat manje.. biasa aje.. :)
saya misscall abah. selazimnya, abah akan call kembali.. hehehe..
cakap dengan abah.. sekeluarga buka puasa dengan MOI... sedapnyeeeeeeee... sob sob.. rindu MOI mak buat.. :'( huhu..

saya tak cakap ngan mak, saya tak call pun mak.. walaupun saya banyak syiling utk call ke kampung.. ego ke saya? tak lah.. saya cuma menahan rasa hati sendiri.. sebab saya tahu, dan pasti amat.. saya tak tahan bila dengar suara mak saya. saya PASTI nangis.. sama ada sewaktu cakap ngan mak atau setelah saya meletak gagang! jadi saya buat keputusan, saya tak nak call..
sampai bila? sampai hati saya sanggup bertahan... huhuhu... kejam ke? ego ke? tak lah.... saya tahan rasa je... :) sebenarnya, lidah saya juga kelu bila call mak! hehe...

Photobucket - Video and Image Hosting

Nota dari hati : saya tau mak pun rindu saya, anak perempuannya yang nakal ni.. rindu mak sangattt :)