dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
SengaL...
| |
Wednesday, September 06, 2006 / 1:15 PM

Ntah nape aku sengal mau copy paste dan jawab sendiri-sendiri soalan yang diTAG kat orang len... hahaha....
tapi aku nak amik satu soalan je... sebab berkenan dan tertarik benar ngan soalan itu... huhuh...

soalannya:
Pens or pencils?

jawapanku:

Photobucket - Video and Image Hosting


Sudah tentulah PENCILS... hohoho... kenapa pencil? ntahle... aku teramat suke ngan reka bentuk dan aura 'dakwat' pensil... hihooo... nota-nota dan segala macam yang ada kena mengena ngan kertas... aku lebih suka guna pencil! huhuhu... Pen tu kekadang jerk... huhu... pensil amat besh! dan sekarang neh aku punyai satu jenis pensil picit yang sangat aku suka+sayang+senang dengannya... muahaha... aku boleh mengamuk kalo pensil ni hilang... penah jadik member aku amik(nak pinjam tapi tak cakap,kira amik laa..) guna pensil aku, pah tu tak taruk tempat dia amik...time aku nak guna tgk pensil tu dah ilang... huh! mengamuk aku!!! hohoho...

Maka, dengan serba salah memberku itu bagi balik,katanya dia nak pinjam ... huhu... seb baik dapat balik.. kalo tak SANGAP+SENGAL la aku meratapi pensil kesayanganku itu!

Hoh??? bercerita tentang pensil sampai sepanjang ini? ngeeengeee... nampak sangat aku terlalu SENGAL dengan pensil... hahaha... pensilku berwarna BIRU... ihiksss.......... huek huek...
tapi tadik aku sound sorang kawan aku... sebab dia jatuhkan pensil kesayanganku masa kelas tadi... hahaha... Terus kawan aku tuh jadik 'muka ketat' .... wakakaka... tu la, tangan tu gawang2 sangat... sian pensil aku jatuh... huhu

Okeshla... aku nak berangkat pulang ke hostel... arini kelas petang takde, so... aku mau balik tido!!! hoho... huh? TIDO??? wehh... macamlah keje dah setel! huh!!!! adehhhh.....
Kenapa aku banyak keje? hohoho... sangat sangap dan sengal mengenangkan assignment yang bertimbun... uhukssssssss.....

Balik lah !!!!
:: Hidup indah bila ada Kenangan Terindah ::
~~~ Lallaalaalllaaa laal allala ~~~

nota siku lipat :KAK ANI a.k.a AIRAIN, jidah tak dapat email baru akak... akak bg kat email ke kat mana? tolong bagi semula ok?tq...