dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
TEH tarikkkkkkkkk....
| |
Friday, September 15, 2006 / 1:38 PM

Photobucket - Video and Image Hosting

Ceritanya....

Semalam hujan ..
aku menikmati teh tarik dalam rintih hujan yang turun menderu..
rasanya enak, lemak berkrim.. heh!
Sudah lama .. sudah terlalu lama sebenarnya tidak menikmati aura teh tarik.. semalam disebabkan budak bilik aku tu asyik dok mengajak aku turun beli nasi(gerai kat bawah pon nak aku berteman, huh!) maka aku pun turunlah.. entah mengapa aura teh tarik itu begitu menerkam supaya aku menikmatinya..

maka..aku pun menikmatinya..
disaksi simbahan hujan yang merintik syahdu..
nikmatnya begitu terasa!!

Kalian.. cubalah, menghirup dan rasa nikmatnya kala rintik hujan menyapa.
Pasti rasanya berbeza berbanding hari biasa. Rasai dengan SUNGGUH !! :)


nota siku lipat :KAK ANI a.k.a AIRAIN, jidah tak dapat email baru akak... akak bg kat email ke kat mana? tolong bagi semula ok?tq...

~ Hari ini hari jumaat! mari semua, banyakkan selawat! ~