dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
Test!!!
| |
Thursday, September 21, 2006 / 2:00 PM



Sediakan kertas.. dan pen atau PENSIL (jawab test boleh guna pensil tak? haha) untuk jawab test esok.. Maaf! kamu tidak boleh menerawang memikirkan ayat apa dan bagaimana bentuknya mahu di'curah'kan ke dalam kertas itu. sebaliknya.. ingat segala formula dan jalan KIRA yang ada supaya kamu tidak memandang kertas soalan dengan rasa mengantuk dan terus tidur!

Test apa tuh? kira-mengira? nombor? formula?
Oh.. sudah tentulah CALCULUS..
saya? bersedia setakat yang saya mampu.. huhu.. jawab guna apa?
sudah tentu saya akan guna pensil, sebabnya.. saya amat suka pensil, dan juga.. ini test calculus.. kira-mengira?? guna pensil boleh padam kalau silap kan? hehehe...

harap saya boleh jawab.. walaupun saya tidak menyukai subjek ini.. maafla, saya tak suka kira-mengira.. huhuhu.. sesak fikiran dengan nombor-nombor ni.. tapi ..... suka ke.. tak suka ke.. kena jugak blajar dan paham!!! huhu...

maaf sebab saya amat malas mau mengodek template untuk masukkan LINK-LINK baru ..huhu.. nanti rajin saya apdet!! sekian..

nota siku lipat :KAK ANI a.k.a AIRAIN, jidah tak dapat email baru akak... akak bg kat email ke kat mana? tolong bagi semula ok?tq...