dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
Tiada Rasa....
| |
Wednesday, September 20, 2006 / 11:23 AM

Saya tiada sebarang rasa sekarang!!!

Henpon cabuk saya yang saya guna daripada tingkatan 4 lagi jatuh gedebuak pah kelas tadik sebab terlanggar kerusi... huwaaaaaaaa... walaupun hp itu koman dan hanya layak digelar 'hp cap ayam' tapi itu hp yang paling saya senang!!! banyak kenangan tercipta bersama hp itu..

Dan itu.. mungkinkah tandanya kenangan itu makin jauh dan makin sirna.. sejak akhir-akhir ini banyak perkara yang buat saya makin jauh dengan kenangan yang selalu saya renung-renungkan sehingga adakala sampai saya menangis sendu!! tapi seminggu kebelakangan ni, saya dah mula 'tak nampak' kenangan itu menerjah ruang fikir secara mendalam lagi!
(menarik dan melepas nafas dengan nada yang berat) entahlah.....................................................

Saya mahu membebel panjang, tapi benar-benar tiada sebarang rasa.. saya menaip dengan gerak lenggok yang amat membosankan.. saya mahu balik dan tidur sahaja!! saya PONTENG kelas hari nie!!! kelas TECH E pada pukul 10.30 sampai 12.30 (pengakuan berani mati!)
saya benar-benar tiada sebarang rasa mahu lakukan apa saja.. saya mahu balik!!!!

Dan..... ....... ....... mungkin juga sebenarnya saya mahu menangis!! tapi mengapa TIADA AIR MATA yang mengalir?? hati rasa lirih sekali.. STOP!

~ maaf jika balasan saya di msjbox hanya ala kadar..saya sungguh tiada sebarang rasa saat ini~