dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
PeDih MaTa
| |
Friday, October 06, 2006 / 2:17 PM

salam...
muahaha..
raye dah dekat.. korang dah beli kad raye?
muehehe... aku dah beli beberapa jenis kad raya.. tapi ntah bila nak antar.. cam tak sempat jerk, aku sibuk laa... asik test aje sepanjang pose neh.. kembang dah kepala otakku.. huhu..

tapi aku MESTI menyempatkan diri antar kad raya kat family di kampung.. uhuhu... fiuuu... ini kali pertama aku hantar(maklumlah,..kali pertama berjauhan sebegini..ngeeengee) tapi itu juga bukan bermakna aku tak balik raya.. oh NO!! aku bukannya berada di sabah or sarawak sampai aku tak balik.. aku di semenanjung aja...mesti balik dengan apa cara sekalipun.. muahaha... alhamdulillah tiket awal2 aku dah soh spupu aku booking.. :D jadinya, tak ada sebab mengapa aku akan terkandas di kL yang banyak jerebu ni (pedih mata aku dua tiga ari ni..)

aku sedang mengapdet sambil mendengar lecture membebel.. jenuh cover aku menaip.. pelan-pelan, satu persatu.. muekekeke (hanya orang yang pro leh mempraktikkan cara ini) :p
so..takleh la apdet panjang-panjang.. kang kantoi lak kat lecture..
muahaha..


aku pedih mata sampai berkaler-kaler dah..muihihiks..


stop!
nota pedih mata : Pedih sebab ngantuk pun ye..asik tak cukup tido je la ni.. huhu..
wassalam.