dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
stop di situ
| |
Thursday, October 26, 2006 / 3:35 PM

walaupun masih dalam suasana raya,
aku tak nak cakap pasai raya. pasai apa? suka hati aku la.. blog aku.. wekkk.. muahaha...

tak da apa la.. aku nak melampiaskan ghasa hati ..kat mana lagi kalau bukan kat blog aku sendighi.. tak gitu? heh, maaf la aku guna bahasa kedah piau ni.. :-p kalau hampa paham orait la tu.. kalau tak paham, buat-buat paham ja la.. heheh..

haghi ni aku mengantuk nak mampoih sebab aku tidoq kul 4 pagi tadik. (padan muka aku) ..
tidoq aku terganggu dengan mesej petama dari member aku kul 9 ajak pi beghaya.. huhhh... aku malas nak beghaya.. so aku balas "malaih, esok.." hahaha... kejam kan? lepaih tu aku sambung tidoq balik.. lagi sekali henpon aku(henpon mama aku, aku tukaq sim.. heh) berbunyi.. kul 10.30 centu la kot.. aku malaih nak mangkit ambik henpon ataih meja.. aku biaq ja.. muahaha... dok-dok syiok layan mimpi, mama aku masok kul 11 nak guna henpon tepon kat abang aku(bawak keta p mana ntah, suka hati dia ja..huh!)

lepaih mama aku call abang aku,aku pon check la sapa yang hantaq mesej tak sat ni.. huhhhh!!!..
mata aku yang kuyu dan ngantok teruih terjaga.. mesej itu buat aku segaq tiba-tiba.. hak tuih betoi..... apakah mesej itu? hehehe.. biaqlah hanya aku dan orang-orang tertentu yang tau..
hoii...takkan semua resia aku hampa nak tau? suka-suka hati ja.. kalau aku tak mau habaq tu biaq la.. keh keh keh... kasaq tak? :-p lagik..

haghi ni, aku dah mensetelkan satu hal dalam idup aku.. aku dah bungkuih semua barang-barang dia dan pos ke dia balik.. okeh la tu aku post balik, kalau aku buang atau bakaq mcm yang penah sesorang tu buat kat aku dulu? lagik sadis.. huk huk huk..

oklah..aku taip dalam bahasa baku la pulak..tergeliat pulak JARI aku nak menaip dalam bahasa kedah piau tu..cakap boleh la.. ekekeke...

takkan ada siapa yang faham kenapa aku bertindak menanti dahulu sebelum aku pulangkan kembali barang-barang dia kat dia.. barang-barang aku pun ada apa kat dia, tapi biarlah.. aku tak nak ambil balik, benda tu aku dah bagi.. so buat apa la nak ambil balik. kan? kan? ikannnn... :-p lagik la.. muahaha
jadinya, sekarang atau lebih tepat hari ini, aku kembalikan semula barang-barang dia tu. sebabnya, biar hanya aku dan DIA yang tahu..

aku telah berusaha YA ALLAH.. andai telah kau suratkan tiada lagi kesempatan, aku terima dengan lapang hati.. tapi, untaian doaku akan sentiasa mengalir utk dia. Moga jika tidak aku, akan ada orang lain yang engkau hampirkan pada dia. aminnn..

Photobucket - Video and Image Hosting
gambaq tak dak kena mengena ngan entry.. :-P lagi-lagi.. haha


:: ada sapa-sapa nak petikai entry ni? ::
:: sebelum tu, amaran! ini blog aku ::
:: Suka hati aku la nak taip pasai pa pon ::
:: kasaq ka? itu sebab aku jaghang guna bahasa kedah piau dalam blog ::
~~~ heh.. salam raya ke tiga.. maaf atas segala salah silap ~~~

nota ghaya ke tiga : Selamat bertunang kepada kak apple .. :) :) :)