dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
digicem??!
| |
Wednesday, November 01, 2006 / 10:30 AM

salam...

bangun pagi.. di hostel.. rasanya.. raya dah tamat ke? kenapa banyak katil? kat bilik aku kan satil katil je? ohhh... aku di hostel... haha..

bangun pagi, subuh... baru kul 6.30 .. kelas kul 10.30.. tido dulu la.. heh!
terjaga 9.30 ... alamak!!! dah lambat.. kelam kabut ke bilik air.. siap2..
berjalan dengan selambe menuju ke putra lrt kerinchi tanpa memandang sekilas pun ke arah bas yang menanti kat depan pintu pagar hostel.. mulai hari ini, aku nek lrt.. heheh!

sewaktu sessi berjalan, aku nampak banyak benda yang menarik.. terpacul ayat "kalo ada digicem kan bagos?" bleh snap...snap gambo.. hihi.. adeh.. bila loan nak masok... aku nak beli digicem.. heheheh...
tak nak yang mahai-mahai... yang sedang-sedang aje.. asal aku leh klik-klik gmbo, itu dah ckup bagoss...

aku menanti loan utk SETELkan banyak HAL.. dan utk beli digicem..... cepatlah loan masokkkkkkkkk!!! huhu...

akan ada entry kedua hari ini.. nantikan.. heh!


nota digicem : jenis apa yang bagus arr? tak reti la aku bab digicem ni.. bagi la suggestion sket..