dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
apa ni??? iskkk...
| |
Sunday, December 10, 2006 / 12:31 PM

photoplus???

kenapa saat-saat ini tiada photoshop.. photoplus macam tak banyak fungsi (atau aku saja yang tak tahu menggunakan,hehe) . aku telah cuba mengedit dengan photoplus, entah.. rasa kurang..

dan.. yang buat aku makin berasap, ianya tak boleh ditukarkan format kepada JPG.. huuuuu~~~ sangat sedih, dan dengan itu.. aku pun tidak boleh mahu memasukkan gambar tersebut ke blog. ishkk..ishkk.. sedih ni!! :(

serasa-rasanya, sebelum aku ke KL.. aku pernah menggunakan photoplus, tiada sebarang masalah pula. siap boleh publish lagi kat blog. tapi ntah kenapa photoplus kali ini tiada format ke JPG. SSP apa mendanya??

aku laparlah.. balik .. mau pergi kenduri (sebenarnya bukan suka sangat kenduri.. tapi, manala tau.. kena tempiasnya, boleh kahwin cepat.. hahaha.. GATAL!) :p

sekian.wassalam.

nota photoplus: ini akan membuatkan aku malas nak mengupdate blog. Aku nak balik KL.. cepatlah bulan 1 tahun 2007. haha! nak guna photoshop!!!