dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
cerita tentang kasih
| |
Tuesday, December 05, 2006 / 9:02 PM

Harus bagaimana dimulakan???


Photobucket - Video and Image Hosting

.
.

Photobucket - Video and Image Hosting

.
.

Photobucket - Video and Image Hosting



sebuah kisah tentang kasih.
aku tahu sudah ramai yang mengulas tentang kisah itu.. rasanya tak perlu aku mengulas terlalu panjang lebar.

cukup untuk aku katakan.. tiap bait dalam lafaz dialognya, bisa buat hati TERSENTUH !
kadang ayatnya.. terlalu biasa, tapi cukup menyentuh.

seperti inilah filem Malaysia yang aku nantikan.. haha.

tak perlu ulas banyak jika hati telah TERSENTUH.

nota 'tersentuh' : "Sayang kamu untuk kali pertama melihat.. syg kamu walaupun dia hadir.. sayang kamu dan akan tetap sayang kamu.. sayang kamu walaupun kamu di sana.. tapi, saya tahu kamu bahagia.. itu tak mengapa.. "

.titik.