dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
heee
| |
Monday, December 18, 2006 / 2:04 PM

salam..

aku mau apdet dengan bahasa pasar.. ngeh ngeh ngeh...

masok ari ni suda 3 ari adik aku terlentang kat atas katil umah aku .. dia telah x-cdent bersama-sama kereta NAZA RIA yang tak dikenal pasti plat numburnya. Keadaannya sangat sadis, sebab takleh berdiri dengan sendiri. siotlah nak kena angkat.. kalo ringan ok gak!
tapi takpa, bukan aku yang ditugaskan untuk mengangkatnya.. hahah..
bahunya telah patah terkopak...(keras sgt ke perkataan tu?) haha

semalam adalah tahap kepenatan aku yang menggila kerna terpaksa menjadi pembancuh air tukang kuli untuk tiap yang datang menjengah adik aku !! hoh.. penat sehhh.. bukan nak berkira sangat buat air. tapi bayangkanlah, yang datang satu gerombolan. kawan-kawan adik aku ni ntah apa-apa .. macam adik aku dah nak mamposh datang lawat tiap hari. dok melepak lama lak tu.. siap men game PS2 abang aku. SIALan!! korang boleh tahan ke kalo semacam itu?? huh!!

aku amat berharap kawan-kawan dia (kalau tau blog ni) BACA betapa seriusnya kepenatan aku melayan karenah meraka!!!

.... pun sangat penat bila buat kerja tak menjadi ....
.adios.