dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
kebosanan yang menghempap!
| |
Friday, December 29, 2006 / 6:20 PM

adakah manusia merasai bosan sehebat aku sekarang ini? huh~~

salam...
hari ini .. sebetulnya sepanjang minggu ini, saya tidak sihat... asyik diselangi dengan selsema dan batuk-batuk(siptom apekah? heh)..

hari ini 28hb, semalam 27.. heh..
sesungguhnya..

saya tak pernah lupa hari lahir tiap insan yang PERNAH ada di hati saya
semoga dia bahagia sahaja di sana..
sekarang saya menghitung hari untuk pulang ke kL .. 1hb raya kedua saya akan bertolak ke kL semula.. ada yang mahu temankan saya dalam bas? hehehe...
baiklah.. terasa tidak gemar memanjangkan taipan.. blog ini entah kenapa terasa sunyi..
mahu update pun segan-segan sahaja..
barangkali benar-benar masa untuk "BERHENTI" dari terus "BERHARAP"?