dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
bangang!!!
| |
Tuesday, April 17, 2007 / 2:45 PM

aku benci dengan orang yang membuatkan aku menangis!! haha..
boleh tak aku nak maki kat sini? (suka hati aku la ni blog aku)
dia memang babi betul.. dia ingat aku suka-suka ka nak buat kerja bodoh (seperti kata dia) jika tiada alasan yang munasabah??

Bangang!!! kau memang manusia yang bangang!! dah.. lagi aku cakap, aku rasa macam nak maki panjang-panjang pulak kat sini.. so baik aku stop kat sini..
untuk engkau yang bangang, lepas ni lantak kau lah.. kau nak mati pun aku tak amik peduli.. tak ada makna buat baik pada kau, kau tetap memandang aku jahat. Konon macam engkau dah perfect sangat..

nota bangang: Aku tak leh nak tukar template blog! memang bangang! busy pulak tu.. huh, minggu busy yang bangang!! haha