dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
:D ok tak?
| |
Monday, July 16, 2007 / 3:58 PM

muahah...
akhirnya aku berhasil menukar template blog setelah lama berBIOLan sebab lama tak jengah coding kat blog.. ohh... aku masih tak paham fungsi blogger beta tu..

penin aku tengok.

aku apdet blog ni sebab aku dah janji ngan member kat unikL dulu tu, kalau aku dapat ASWARA aku apdet. so, inilah dia.. APDETan pertama setelah beberapa lama.. muahaha

kenapa aku merasakan bahasa malaysiaku makin teruk? oh tidak, aku tak boleh menjahanamkan bahasaku.. nanti camne nak jadi penulis? haha..
oklah.. aku kena balik peksa balik ni bahasa aku. cam biol je.. ish.. bahaya tol!