dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
kL .. aku datang!
| |
Thursday, July 19, 2007 / 5:00 PM

oh yehhh.. esok balik kL.. sepatutnya hari ni, tapi mama n abang gua sebok nak ikot g kL.. so, esok la baru balik kL.. huhu.. tapi tiket tak amik lagi (slambe katak je, takde tiket camne?) huiii...

sepanjang dua minggu(yeke dua minggu?) aku balik kampung, aku asyik+enak layan DVD(jadik hantu DVD jap aku).. dari siang sampai ke pagi malam aku tgk DVD.. dah start rajin nak jenguk-jenguk kedai-kedai jual DVD dan sebagainya. hahah..
baru ni aku layan citer korea. siut sedey, sampai aku pun nangis(cis,tak rock langsung!) sebenarnya gua saja layan citer korea sebab nak amik kesempatan nak nangis(dah tau citer korea semua leleh2+sedih2..huhu)

pas tu layan citer katun abang aku yang belambak.. pastu layan komik..
oh yeh... ANGA, aku beli komik baru... nanti jumpa ko aku kasik(ntah bila dpt jumpa :p ..muahah)