dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
ASWARA
| |
Wednesday, August 01, 2007 / 2:56 PM

salammmm...

muahahHhh.. aku rindu tenetttttttttt... huhu...

oh yeh, sabtu lepas dengan jayanya[campur sedikit penderaan-haha-] telah tamatnya orientasi aswara yang berjalan selama 5 hari di lembah azween resort.. aku tidak perlu menerangkan lebih lanjut kerana masing-masing telah sedia maklum bagaimana program orientasi dijalankan[bagi yang penah berorientasi lah.. yang tidak, tunggulah..hohoo]

minggu ini, rata-rata kelas baik dari bidang manapun[muzik, tari, filem dan video, teater serta penulisan(akulah tu)] kebanyakannya belum mula kelas. so enjoy la kejap.. aku ni[sewaktu menaip di library yang sejuk sama tahap ngan unikL dulu tu].. aku baru lepas LePaK tgk budak-budak muzik main instrumen mereka. oh yeh.. aku sangat suka dapat melihat orang-orang yang terer muzik memainkan gitar dan piano.. aku ingin tambah satu lagi muzik kegemaranku. GAMBUS.. ah hah.. gambus sangat besh!!
hari jumaat,sabtu dan ahad ini ada persembahan daripada budak-budak muzik. Dah tentu peluang ini takkan dilepaskan.

walaupun ari jumaat malam aku ada DATING TETAP.. takpe.. ari sabtu dan ahad masih ada.. sangat bagus dapat melihat persembahan muzik.. masuk adalah PERCUMA. ayoLahhh.. :p

aku sangat suka melepak di library.. terlalu banyak buku untuk aku baca.. rasa macam nak pecah pale otak gembira nampak buku.. [ada jugak rasa algojoh=gelojoh nak baca 7buah buku dalam detik yang sama..haha.. kenapa mesti 7? sukahatilah.. aku suka number 7]

tapi sebelum aku baca aku lepak depan pc dulu, sebab aku RINDU sama tenet.. huhu.. aku belum bawak laptop aku [aku takut nak bawa laptop aku tu.. sebab macam-macam jenis ada kat sini.. risau ngan keTERJAMINan laptopku.. huhu..] takpela.. nanti dah yakin diri sikit, aku bawalah.. sementara ni biarlah laptopku berada di 'situ' .. orang kat situ tolong jaga eh.. hehe..

kesejukan telah mencapai tahap beku, aku sangka di unikL saja aku perlu berjaket sepanjang masa.. di sini pun sama.. ohhh.. nampaknya aku harus mempunyai koleksi jaket yang banyak selepas ini.. yeahhh... kamsaiyokk... adios... bramboshhh...