dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
....
| |
Sunday, August 05, 2007 / 12:27 PM

hari ini aku jalani tanpa perasaan kerna semua perasaanku telah tercurah semalamnya.. haha..

dan aku tidak mahu berperasaan lagi[bolehkah? sudah berapa kali ungkapkan begini tapi asyik fail jerk.. ciss] cubalah jidah.. caiyok!!! kau mesti boleh kalau tak nanti kau sakit lagi..

jauh dan masa itu akan merubat hati.. barangkali begitukah? mungkin, aku mahu cuba.. walau aku tahu dalam keadaan bagaimana pun, aku dan dia masih akan tetap bertemu atas beberapa urusan yang penting.. hurm.....

lantaklah.. persetan semua tu, ada apa dengan perasaan?? hohoo..

oh yeahhhh... esok akan start kelas.. aku teruja!

:: untuk shai.. aku di aswara, unikL hanya tinggal sejarah ::