dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
| |
Wednesday, August 15, 2007 / 4:08 PM

salammmm...

dah ama blog ni tak 'bergambar' kan? huhuhu...
sempena hari istimewa buat sorang member yang aku sayangi ni [ahakkk ada jugak yang tak leh tido kang.. :p bluwekss]

hari ni besday dia.. so aku nak ucapkan HEPI BESDAY ANGA!!!!
bila kita boleh jumpa dan selebret bersama? ada hadiah specel dariku untukmu.. ahahahaha...
wish u awez hepi my frenzzz.... muahhh.. luv uu [ aku rasa macam akan ada yang kata aku gila je ngan kenyataan ni anga... muakakaka] lantak p..

:: ASWARA ni rupanya sama naik sejuknya dengan bangunan unikL tu la.. ciss...aku beku::