dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
lapar..
| |
Thursday, September 06, 2007 / 1:58 PM

lapar.. belum makan, jemu.. menu yang sama setiap hari.. malas berjalan keluar daripada kawasan ASWARA.. jadi, tahanlah perut menadah kelaparan.. huhuuuhuuu..
serabut... semua nak kuar awal sebab lapar..padahal lecturer kat depan lagi.. lecturer pun kena kerumun[bodek soh belanja..huhuh] ada budak tu terlalu lapar sampai buat bayang zirafah cari makan kat layar depan tu.. huhu..


lapar hingga sanggup bertumbuk.. hahah.




pemandangan ASWARA dari tingkat tiga hostel.


[tokey cendawan, kitorang slalu lepak makan kat bangunan bumbung biru tu.. tapak dia sikit je.. tepi longkang.. hahaha]






kepada tokey cendawan, maaf saya belum sempat bertanya tentang tapak bisnes.. esok takde kelas,mungkin boleh tanya esok[kalau tak busy..huhu]






apa-apa hal nanti saya hubungi.. rojer n out.

sekian laporan untuk tokey cendawan Fatisha Agro Farm.