dermawan2u
aku ini..
Tag Board
Jejaring Maya
penulis-penulis

Akhi Masrawi
Amiza Khusyri
Faisal Tehrani
Saharil Hasrin Sanin
Zaid Akhtar
Credits

Archive
Counter
| |
Thursday, November 08, 2007 / 12:12 AM

hurm..

mata sudah layu mengantuk, tapi masih sempat menaip kerana sedang menemani seorang kawan yang berada di cc ini..huhu..

oh ya, lokasinya lupa nak diberitahu.. aku sekarang berada di hostel unikL, tempat lama aku blajar dolu-dolu.. saja datang melawat kengkawan IT sedang exam (exceli menyibuk time orang busy nak exam..haha) tak tau pun diorang exam, sampai sini baru mereka cakap mereka sedang bertempur dengam final exam. ok... layannn je la...

aku sedang menanti kedatangan abahku yang tersayang. akan tiba insya-Allah pada hari sabtu ini.. pukul berapa tak tau lagi, uhuhuhu... "abah, teman kakak beli kasut. dah koyak dan lusuh" ngeeehehehe..

hostel unikL semakin best setelah aku meninggalkannya untuk ASWARA terchenta. semakin maju, sudah ada cc.. dulu masa aku kat sini baru nak buat je.. huhu.. [iklan jap]

semalam bersamaan hari selasa daku telah berkesempatan melihat hati malaya 1957 (oh, agak terlewatkah) . dihimpit masa yang tidak menentu dan perkara yang pelbagai aku sememangnya tidak sempat untuk menontonnya awal-awal.. hurm.. 1957 satu filem tentang sejarah yang menarik perhatian. seperti kata anga, belajar sejarah dolu-dolu tentu tak bosan kalau ada filem macam ni.. haha (anga mesti cakap, motif letak nama aku?) :-p ...

oklah, sini sangat sejuk.. dan aku seorang yang amat tidak tahan dengan kesejukan.. sehingga bertemu lagi.. sekian, wassalam.